درگیری گالانت و نتانیاهو بالا گرفت ده‌ها شهید و مجروح در بمباران جنون‌آمیز جبالیا غزه | ده‌ها خانه تخریب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اوکراین به رستورانی در دونتسک | ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند + فیلم آتش سوزی در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی ادامه دارد + فیلم و عکس (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۵۰ استاد و بیش از دو هزار و ۴۰۰ دانشجو در اعتراضات دانشجویی در آمریکا حمله پهپادی حزب‌الله به سامانه «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) شمال فلسطین اشغالی در تاریکی فرو رفت قسام: به قطع کردن سر افسران جنایتکارتان ادامه می‌دهیم حملات جدید مقاومت به نظامیان صهیونیست در غزه + فیلم (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صهیونیست‌های خشمگین خواستار انحلال کابینه نتانیاهو شدند + فیلم (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «رامون» اسرائیل (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات گسترده در فلسطین اشغالی علیه کابینه نتانیاهو هیلی زوج انتخاباتی احتمالی ترامپ حماس: مذاکرات به بن‌بست رسید رایزنی های فرمانده ارتش آمریکا در منطقه با عربستان درباره غزه حماس: اسرائیل بر تداوم نسل‌کشی اصرار دارد | آمریکا مسئول جنایات است ماکرون به اروپا آماده باش داد سقوط بالگرد آپاچی ارتش آمریکا در کانزاس | ۲ نظامی زخمی شدند
سرخط خبرها

توضیحات سخنگوی دولت درباره آینده بنزین | بنزین گران نمی‌شود و تغییر قیمت در دستور کار نیست

  • کد خبر: ۲۰۸۰۵۰
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
توضیحات سخنگوی دولت درباره آینده بنزین | بنزین گران نمی‌شود و تغییر قیمت در دستور کار نیست
سخنگوی دولت گفت: بنزین گران نمی‌شود و تغییر قیمت هم در دستور کار نیست.

به کزارش شهرآرانیوز، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد کرونا در ایام کرونا تصمیماتی درباره سهمیه‌بندی بنزین گرفته بود چون ممنوعیت‌هایی برای سفر وجود داشت که پس از ماه‌های اتمام دوره کرونا و عادی شدن شرایط، این ستاد کان لم یکن شد. در حالت عادی قبل کرونا بنزین شش ماه ذخیره می‌شد و الان هم همین است. دو سه بار عرض کرده‌ام تغییر قیمت در دستور کار نیست.

سخنگوی دولت همچنین با بیان این‌که «جلسه امروز هیات دولت به ریاست ریس‌جمهور و با حضور اعضای هیات دولت برگزار شد»، اظهار کرد: امروز ریس‌جمهور عازم سفر به ترکیه هست و وی به همراه جمعی از اعضای دولت عازم فرودگاه شدند.

وی با اشاره به مصوبات جلسات اخیر هیات دولت، ادامه داد: بنا بر پیشنهاد وزارت اقتصاد و بررسی‌های معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری و وزارت خارجه، متن لایحه‌ای به منظور انعقاد موافقت‌نامه دو جانبه در زمینه کمک متقابل اداری در امور گمرکی بین ایران و اندونزی به تصویب رسید که قرار است تقدیم مجلس شود. پیشنهاد دیگر وزارت اقتصاد که مورود تایید هیات وزیران قرار گرفت در راستای کاهش بنگاه داری بانک‌ها و کمک به افزایش سرعت در واگذاری اموال و سهام‌های غیربانکی بانک‌ها بود. شیوه نامه‌ای به منظور قیمت گذاری و روش واگذاری این دارایی به تصویب هیات دولت رسید تا واگذاری مناسب این دارایی‌ها به بخش خصوصی و در بورس تسریع و تسهیل شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->